duminică, 12 decembrie 2010

Recomandare


Gh. Ciobanu ,,Iarna cu biserica albastră”

Vă invit la o incursiune de suflet (așa... ca pentru după-amiaza unei duminici) în arta și poezia lui
Gheorghe Ciobanu:
http://www.ciobanu-art.com/

,,Atîta frumusețe a pus Dumnezeu în lumea aceasta, anume pentru bucuria oamenilor, încît n-ar trebui să existe pe lume oameni triști, îngrijorați și răi. Sigur, viața are barierele și încercările ei, dar trebuie să ne facem timp și să deschidem ochii larg, ca să conștientizăm frumusețea lumii, perfecțiunea creației Divine. "Bucurați-vă! Iubiți-vă!" - ne-a învățat Iisus Hristos, dar mulți dintre noi trăim plini de furie și de ură. Ne trebuie atît de puțin ca să fim fericiți! Eu, cînd stau în genunchi și pictez, mă rog la Dumnezeu să-mi dea și mie puțină frumusețe să pun în tablourile mele, din cea multă pe care El a pus-o în creația Sa. Iar cînd începe să se lege tabloul, să apară de sub pensulă, atunci simt o bucurie și o plinătate care mă vindecă de toate relele și mă face fericit. Și știu că toate acestea sunt de la Dumnezeu!"
Gheorghe Ciobanu

2 comentarii:

  1. Corina draga eu nu stiu sa folosesc decat varianta de anonim din meniul acela de la comentarii la ceea ce postezi tu caci nu stiu ce sunt celelalte, si cum nu mai ai aceasta optiune - si te inteleg perfect - isti scriu asa ca tare imi place arta d-lui Ciobanu. O inspirata trimitere in aceste zile spre acel tip de arta naiva pe ici pe colo cu expunerea moravurilor satului de ieri si de azi, dar cu niste culori care te umplu de bucurie......
    Cat despre aceste zile mi-a placut foarte mult gestul unui cor nici nu stiu de unde dar care cinta fantastic si care au daruit celor din jur un moment de frumusete. Asta imi place mie foarte mult la strainii astia. CA stiu sa faca gesturi catre ai lor......fara bani doar din, cu si pentru suflet. Si asta e extraordinar de frumos si de....normal....poate stii tu niscaiva artisti care sa fie dispusi sa daruiasca romanilor simplii de pe strada sau cine stie din ce loc intunecat frumusetea colindelor noastre asa cum o vedem si aici......te imbratisez cu drag, cristina
    http://blogs.laweekly.com/squidink/2010/11/food_court_flash_mob_halleluja.php

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragă Cristina,
    mă bucur tare mult că ți-au plăcut picturile și versurile lui Gh. Ciobanu. Mă bucur mai ales atunci cînd ne plac în comun aceleași lucruri, idei, gesturi, preocupări, valori etc. Atunci parcă, înrădăcinez mai bine prietenia care ne leagă sau ne poate lega.Iar pe noi, în tinerețe ne-a legat și mai mult Hristos, cînd eram o trupă de nebuni frumoși ai marelui oraș și, hălăduiam spre locuri sfinte din țara asta frumoasă...asta n-o pot uita, amintirea asta nădăjduiesc s-o duc cu mine dincolo...

    16 DECEMBRIE 2010, 12:03

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.