marți, 16 aprilie 2013

Semințele de muștar



...una din lucrările ce mi-au plăcut aseară la Palimpsest, plus bucățica de mărturisire  a autorului preluată de pe blogul Părintelui Ioan Gânscă


,,Datorită curatorului expoziţiei PALIMPSEST, Ioan Gînscă, vor apărea în expoziţie şi două lucrări mici din seria „Grăunte de muştar”. Nu le-a văzut încă, le-am făcut doar pentru mine, cel puţin asta era intenţia. Iisus a asemănat, printre altele, Împărăţia cerurilor cu un grăunte de muştar. M-am gândit şi eu să plantez câteva boabe, să am grijă de ele şi să le pictez. A plantat şi Livia (soția artistului n.n.) câteva seminţe. Au răsărit, m-am bucurat, dar în scurt timp s-au ofilit şi au dispărut.
Acum e primăvară. Totul e verde, fiecare fir de iarbă, fiecare mugur creşte cu o forţă de nestăvilit şi eu n-am reuşit să cultiv câteva bobiţe de muştar.
Marile minuni se petrec în lucrurile cele mai banale, cele mai simple.”
pictor Gheorghe Ilea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.