marți, 12 octombrie 2010

“Dacă avortul este dreptul femeii, unde sunt drepturile mele?”

O prietenă mi-a recomandat această mărturie vie, șocantă despre taina vieții și voia lui Dumnezeu: Gianna Jessen, supraviețuitoare în urma unui avort provocat. Probabil deja ați văzut acest film care circulă de ceva vreme pe net, dacă nu, merită să-l urmăriți măcar pentru a înțelege o altă față voit ignorată prin politici sociale de stat și de drept în ce privește decizia ,,umanistă” de a curma o viață de om înainte de a se naște.

Gianna Jessen, abortion survivor | Gianna Jessen, supravieţuitoare a avortului from provita on Vimeo.


4 comentarii:

  1. a supravietuit acum pentru a muri definitiv mai tarziu, pacat ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Fly,
    iertați-mă, n-am prea înțeles cele spuse(poate azi cenușiul de-afară mă face mai grea de cap...).
    Dacă e vorba de o gîndire spartană,eu nu o împărtășesc.
    Dacă e vorba de moarte definitivă, creștinii au un caștig, că aceasta nu există.Există osăndă definitivă pentru păcatele noastre, dar și aici e mare mila Domnului. Viața de aici e doar o fărîmă din viața viitoare, dar o condiționează pentru a fi părtași la frumusețea veșnică la care suntem chemați și pe care ne-o promite Dumnezeu dacă ne facem fii ai Lui.Nu știm noi judecățile Domnului.
    Suntem chemați la viață.

    RăspundețiȘtergere
  3. imi cer scuze, cu siguranta eu nu m-am exprimat bine; si la noi e gri afara ....
    doream sa spun ca eu nu impartasesc ideea avortului, stiu ca este un mare pacat pentru care se primeste osanda grea (eu m-am exprimat ca moarte). Bineinteles ca la Dumnezeu este judecata si voia! Dar daca noi continuam sa facem totul impotriva Lui, nu ne putem astepta numai la lucruri bune. Stiu ca mila Lui e nemasurata, am simtit de multe ori chiar pe pielea mea, cate rele am facut si cate binecuvantari am primit in schimb ... dar cu avortul cred ca e ceva mult mai profund. Dupa 89 ni s-a deschis si noua lumea, posibilitatile ... dar ma tem ca am luat mult prea mult rau.

    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. macar am inteles ceva in viata asta.
    multumesc Doamne ca n-am trait in van

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.