marți, 2 mai 2017

Vegetal


,,Zilele trecute mă întreba un foarte rafinat intelectual, pe care l-am întâlnit în Cluj: ,,Ce se întâmplă cu experiența mea de fiecare zi? Eu sunt un om de rând. Întâlnirea mea cu Dumnezeu poate să fie permanentă?” I-am răspuns: ,,Depinde de dumneata, nu depinde de Dumnezeu. El este întotdeauna gata. Important e dacă tu, ca om,  ai suficiente antene pentru El sau dacă devii receptiv la Dumnezeu.”Iată, de exemplu, o floare a câmpului: dimineața roua plutește în aer, iar floarea, dacă își deschide cupa, primește roua, dar dacă nu și-o deschide, nu o primește. Roua există și este gata să roureze, important fiind ca sufletul omului, asemenea unei flori,  să se deschidă către Dumnezeu.  Dacă se deschide, întâlnirea dintre Dumnezeu și om prin rugăciune, prin contemplația mistică și prin trăirea adâncă, duhovnicească are loc și devine un unicat în viața omului.”(Mitropolitul Bartolomeu Anania- Rugăciunea izvor de putere în încercările vieții)




O fugă(cam asta e viața...) prin Grădina Botanica.Lalele în fel și chip... Și nu doar lalele.















































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.