miercuri, 24 februarie 2016

Revista Arthos -Criza cuvântului


În curând apare numărul 21 al Revistei Arthos având ca  dosar tematic ,,CRIZA CUVÂNTULUI”. Amintesc că este o revistă ce se autosusține și a cărei apariție se datorează numai din grija, munca și dragostea comunității Bisericii Studenților din Hasdeu, cu darul lui Dumnezeu și, al comunității sfinților Săi. Din păcate fără un suport publicitar binevoitor cum s-ar cădea, măcar de dragul tinerilor. Îl recomand cu toată căldura mai ales pentru interviurile deosebite, imagini... pentru tot.








                                             








4 comentarii:

  1. Imi doresc de multa vreme sa-mi fac un abonament la aceasta revista, oare ma puteti ajuta? Am scris un mail la un moment dat si pe adresa de contact de pe pagina revistei, dar n-am primit nici un raspuns. Pot facilita comercializarea ei si in singura librarie ortodoxa din Constanta, la Curtea Brancoveneasca. Multumesc! Post binecuvantat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Irina,

    Mulțumim! Încerc să văd cum putem face, eventual să trimitem un număr de reviste la o adresă și să ținem legătura. Asemenea, post binecuvântat și bine-ziditor! Revin după ce vorbesc...

    RăspundețiȘtergere
  3. Revin. Se poate trimite prin curier. e necesara o adresa, un numar de telefon si nume. Poate reusiti si-mi scrieti pe adresa de mail corinamarianegreanu@yahoo.com. Multumiri si iertare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc mult! Va trimit un mail acum!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.