marți, 12 decembrie 2023

E vremea colindelor…

Fotografii de Radu Sălăjan


Afiș -Ilinca Nicola Negreanu










,,Creştinismul mă păstrează cu ceva tineresc în mine şi neplictisit, nedezamăgit, nescârbit, nesupărat."
Nicolae Steinhardt





Cuvântul emoționant al Maicii Rafaela,  nepoata Pr. Prof. Dumitru Stăniloae, aflată  în primul rând al sălii de spectacol:


Dragi copii ai Țării noastre, ai P. Ciprian și  ai Bisericuței studenților, 

Sunt bucuroasă că am participat la spectacolul d-voastră de colinde, bogat în frumusețe , în trăire românească, dar și duhovnicească. 

La cei 88 de ani și  jumătate ai mei, nu am mai participat niciodată la un așa spectacol minunat, pregătit cu atâta dragoste, competență, muncă și destoinicie. 

Mă bucur că îl aveți pe P. Ciprian păstor duhovnicesc,  sub a cărui îndrumare  și povățuire sunt și eu.

Ce bine ar fi dacă toți tinerii Țării noastre ar fi asemenea!

Eu sunt atât de neputincioasă , încât nu merit nici să vă laud, dar îmi iubesc Țara si mă bucur de tinerii cu credință în Dumnezeu și în Neamul nostru românesc. 

Unchiul meu iubea mult tineretul căutător de Dumnezeu. 

Să-L iubim din toata inima pe Hristos, care Se naște! 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.