duminică, 28 august 2011

De prin Balcic

Marină


Balcicul este locul meu drag de reculegere. Cine a fost pe domeniul creat de Regina Maria, de un pitoresc aparte în Europa, cunoaște simbolul fiecărui loc pe care l-am surprins în fotografii, puse aici, e drept, cam aiurea și fără explicații din lipsa timpului.





















,,Cascada cîntă: ,,Îmi revărs cu bucurie apele/ dacă un strop din ele ajunge însetatului.””(R. Tagore)


crin pictat de Regina Maria a României pe care bulgarii o prețuiesc și o cinstesc
mai mult decît noi românii










Vila familiei Storks- o casă superbă în stil brîncovenesc avînd o istorie aparte, construită de Cecilia Cutescu Stork și transformată într-un centru cultural de artă, poezie și pictură,
Acum, tristă și parcă părăsită...


Despre Balcic și aici pe acest blog.

2 comentarii:

  1. Amintiri frumoase din Bulgaria...si eu am fost si e o adevarata frumoasa reamintire si linistea deplina,parca eram in Rai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim:
    Da, un Eden si un ,,cuib al liniștii” cum îl numea si cum l-a conceput Regina Maria impreuna cu cei doi gradinari ai săi renumiti si devotati frumusetii naturii.
    Mă bucur mult pentru cele simtite si de dvs. acolo.
    ,,Frumusetea e chipul rugaciunii autentice” spunea Alice Voinescu.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.