marți, 20 iunie 2017

,, - A venit  venit astăzi cineva la mine care voia să-i dea Dumnezeu un copil. Și i-am spus: ,,Nu-L ruga pe Dumnezeu să-ți dea  un copil. După cum ești, e mai bine să n-ai copii.” Ai înțeles?
-,,Eu am înțeles, părinte. Nu știu dacă a înțeles și ea.
-A înțeles; de (asta) a înțeles pentru că are o inimă atât de aspră: se ceartă și cu soțul, și cu lumea, și cu hainele de pe ea. De aceea a înțeles. Și am întrebat-o: ,,Ai înțeles?”,,Am înțeles.” ,,Ai înțeles bine?” ,,Da, am înțeles.” Însă am fost aspru. Dacă aș fi avut mai mult timp la dispoziție, i-aș fi spus-o în alt chip. Cu toate acestea o să se întoarcă.
-Da, așa spunea.”

Părintele Porfirie Kavsokalyvitul - relatare din cartea  ,,O să vă spun...”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.