cerul
e o pasăre
în Dumnezeu(Daniel Turcea)

...........

...........
foto Corina Negreanu/Sânziene

joi, 1 august 2013

Scurt răspuns dat celor două ,,somații” –comentarii la http://corinanegreanu.blogspot.ro/2013/07/sfantul-omul-cel-nou.html -în mesaj particular de Hary A.,  legate de clarificarea poziției mele față de Francisc de Assisi. 
 1.Da, sunt creștin ortodoxă și-i port un profund respect. Și nu simt că trădez Adevărul prin asta. Punct.
 2. Nu sunt în schimb atât de sigură precum Dvs. că în geografia lumii spiritualizate se află în adâncurile iadului, căci noi cei de aici, nu-i așa, vedem doar prin oglindă în ghicitură. Așa cum, toate argumente Dvs. înșirate despre ereziile sale, nu că n-aș fi de acord cu anumite derapaje de crez și închinare ale acestuia, țineți vă rog totuși cont și de contextul istoric  geopolitic și spiritual al vremii în care s-a nevoit F., dar felul în care le scrieți(nu mă refer la greșelile ortografice motiv pentru care am evitat să redau comentariile), maliția contabilicească și bățoșenia minții infailibile etc. sunt într-un duh pe care eu nu-l pot împărtăși, nu-l pot primi. Puteți avea câtă dreptate vreți dar cu duhul cuvintelor dvs. nu mă convingeți că o aveți, ba chiar deloc. În sens evanghelic, hristic, evident. Amintiți-vă măcar de ce spune Sf. Ap. Pavel:,,Şi de aş avea darul proorociei şi tainele toate le-aş cunoaşte şi orice ştiinţă, şi de aş avea atâta credinţă încât să mut şi munţii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt.” (I Cor., 13-2)