duminică, 24 martie 2013

un nou început

 ianuarie 2013, Borghese

La sfatul și rugămintea câtorva prieteni dragi am să redeschid acest blog.O vreme. Mulțumesc tuturor celor care mi-ați transmis prin mail și nu numai, faptul că vă lipsește prezența mea aici, cât de mică ar fi ea. Fiica mea este cea mai entuziasmată și e vajnicul meu susținător în a reîncepe treaba cu blogul. Eu am avut nevoie de o pauză pe care, firește,  chiar aș mai fi extins-o. Uneori trebuie să taci, să te aduni, să vezi unde și spre ce te îndreaptă curentul, asta dacă reușești să te autoextragi din vîltoarea lui. Este și ăsta un exercițiu de călire a  propriei voințe și de înțelepțire -a tăcea... când larma e mare. Însă, deocamdată, pentru că îmi ia foarte mult timp răspunsul la comentarii  iar timpul meu e prețios, rubrica comentarii va fi închisă.
Vă mulțumesc tuturor celor care ați avut încredere în mine și în buna mea credință!Vă îmbrățișez pe toți! Cu drag!
Corina Negreanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.