joi, 18 noiembrie 2010

Pustiul Hozevei (Palestina)

Au mers odată niște bătrîni la avva Antonie și era avva Iosif cu dînșii. Și vrînd bătrînul (Antonie) să-i cerce pe ei, a pus înainte un cuvînt din Scriptură și a început de la cei mai mici a întreba ce este cuvîntul acesta și fiecare zicea după puterea sa. Iar bătrînul zicea fiecăruia: încă n-ai aflat. Mai pe urmă de toți a zis către avva Iosif: tu cum zici că este cuvîntul acesta?Răspuns-a: nu știu. Deci a zis avva Antonie: cu adevărat, avva Iosif a aflat calea, că a zis nu știu.

foto: C. Negreanu


Un comentariu:

  1. Comoara cea mai mare nu este nici aur, nici diamante, nici opere de arta; nu se poate cumpara, ci doar cu inima pastra.Cea mai mare COMOARA pe lume este PRIETENIA,Multumesc pentru faptul ca astazi nu m-ati uitat, pentru gestul de a imi aminti ca imi sunteti aproape si pentru faptul ca mi-ati smuls un zambet si am inteles ca am prieteni.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.