cerul
e o pasăre
în Dumnezeu(Daniel Turcea)

icoană Corina Negreanu

icoană Corina Negreanu

..........

Charalambos Epaminonda


joi, 18 noiembrie 2010

Pustiul Hozevei (Palestina)

Au mers odată niște bătrîni la avva Antonie și era avva Iosif cu dînșii. Și vrînd bătrînul (Antonie) să-i cerce pe ei, a pus înainte un cuvînt din Scriptură și a început de la cei mai mici a întreba ce este cuvîntul acesta și fiecare zicea după puterea sa. Iar bătrînul zicea fiecăruia: încă n-ai aflat. Mai pe urmă de toți a zis către avva Iosif: tu cum zici că este cuvîntul acesta?Răspuns-a: nu știu. Deci a zis avva Antonie: cu adevărat, avva Iosif a aflat calea, că a zis nu știu.

foto: C. Negreanu


Un comentariu:

  1. Comoara cea mai mare nu este nici aur, nici diamante, nici opere de arta; nu se poate cumpara, ci doar cu inima pastra.Cea mai mare COMOARA pe lume este PRIETENIA,Multumesc pentru faptul ca astazi nu m-ati uitat, pentru gestul de a imi aminti ca imi sunteti aproape si pentru faptul ca mi-ati smuls un zambet si am inteles ca am prieteni.

    RăspundețiȘtergere